Sider

mandag 17. juni 2013

Happy Birthday - maskulint kort



Hei, alle sammen!

Da har jeg laget mitt første maskuline kort. Det er veldig vanskelig og jeg har forsøkt mange ganger... Denne gangen synes jeg resultatet ble råtøft, men måtte nok finne meg i å slenge på et lite hjerte. Litt feminitet kan da vel ikke skade? :)

Det fremmerste panelet med skyene er ett av mine favorittark. Jeg elsker designet og fargetonene og synes det passet perfekt til et litt mer mandig bursdagskort.

Husker du mitt forrige innlegg? Der skrev jeg om vellum, et semitransparent papir som jeg også har brukt på dette kortet. Jeg frykter kanskje for at det vil bli å se på mange av mine kreasjoner i tiden som kommer :)

Ett spørsmål til dere heldige utvalgte som leser denne bloggen: vil dere jeg skal spesifisere produsenter av materialene jeg bruker, eller er ikke det nødvendig?

r!ta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar