Sider

lørdag 22. juni 2013

Thank you ♥



Hei, alle sammen!

Dette kortet var en lang og morsom prosess. Her har jeg brukt vellum, som jeg allerede har nevnt et par ganger til nå :) Denne gangen har jeg brukt det for å duse ned et ganske urolig og travelt papir. Dette gir en fantastisk classy effekt, samtidig som det på en måte skaper et helt nytt mønsterpapir.

Rosen lagde jeg på samme vis som "Sending Hugs and Kisses"-kortet. Stemple med brunt blekk, klippe ut de tre delene og "paper piece" de sammen med limputer for 3D-effekt. Kjempekult.

Hilsningen er embosset med gull. Jeg er så glad i gull og rosa sammen og for å tilføre mer rosa brukte jeg noe som heter Liquid Pearls som tilføres for å gi illusjon av små perler. Det kommer i en flaske der størrelsen på hver "perle" avhenger av hvor mye du klemmer ut.

Utrolig morsomt prosjekt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar